CNSC 2012. Al 2lea.

CNSC 2012  e un eveniment cu potenţial şi cred că oferă multe tinerilor care n-au stare pe băncile facultăţii cu nasul în carte [deşi în sesiune e călduros recomandat]. Cei de la PRIME România îl organizează de ceva vreme şi îmi place că abordează teme de actualitate din domeniul PR-ului.




Am prins doar două ediţii până acum, cea de anul trecut şi cea de anul ăsta, aşadar am să schiţez o paralelă între cele două, aşa cum le-am văzut ca participant dar şi din perspectiva organizatorică. Şi “lupta” între Guerilla PR[2011] şi PR-ul de divertisment[2012] se dă cam aşa:

Promo:
De Guerilla PR am aflat mai repede, m-am înscris mai repede, dar tot repede s-au ocupat şi locurile disponibile la workshop-ul pe care îl doream intens – Dacia.
La PR de divertisment am prins workshop-ul pentru care m-am înscris, dar parcă a durat ceva până s-a dat sfoară-n ţară de eveniment.

Organizare: 

  • La Guerilla PR am stat la discuţii în Palatul Parlamentului, check in-ul a durat cam cât o sesiune întreagă, însă m-au salvat ieşirile la ţigară cu fumătorii înrăiţi din grup. Anul ăsta ne-am mutat distracţia la Rectoratul Universităţii Politehnica Bucureşti, unde mai mult de un nume dat şi un ecuson primit nu a fost nevoie. 
  • Cred că ar fi prins mai bine organizatorilor dacă ar fi cules feedback de la participanţi la finalul fiecărei zile, nu o singură dată – aproape de final-  pentru toată conferinţa [valabil pentru ambele ediţii].
  •  La Guerilla PR sesiunile de întrebări din partea publicului erau în regulă, în sensul în care  speakerii le selectau pe cele mai  relevante dintre ele ceea ce, din punctul meu de vedere, salvează mult timp şi energie.Serviciul de sms este numai bun în cazuri de gen.  Anul ăsta n-am mai avut parte de minunatul serviciu, aşadar întrebările au fost luate aleatoriu din public [fără microfon, din păcate.]. Am realizat astfel, că teama pe care o am referitoare la mulţi dintre studenţii la Comunicare este reală şi nu se aplică doar în facultatea la care studiez. Serios acum, mi se pare mie sau chiar există oameni care studiază PR-ul, nu-l înţeleg / n-au nicio treabă dar totuşi vor şi unii chiar ajung să lucreze în domeniu?
Speakeri:

La Guerilla PR ne-au vorbit cei de aici. Am ascultat, am învăţat şi am mers mai departe. Personal, cele mai multe  ponturi le-am cules de la Bogdan Olteanu (Bortun•Olteanu) şi Bogdan Naumovici.
La PR de divertisment, dintre toţi invitaţii cred că au făcut senzaţie cei din trustul PRO: Andi Moisescu, Mona Segall şi Diana Zamfirescu. 

Relevanţa informaţiilor:

La ambele ediţii am mers din dorinţa de a înţelege ce spunea titlul fiecăreia şi am înţeles. Oamenii au venit pregătiţi, ne-au vorbit din experienţă şi despre branduri/evenimente din ţara noastră,  pe care le cunoşteam.  Am luat o pauză de la cele  descrise în cărţile din bibliografia în domeniu recomandată de profesori.

Anul ăsta ne-am lovit de vreo două ori de nişte slide-uri cam pline de informaţii, însă pentru unii din sală era poate necesar. Dar să nu comentăm acum skill-urile de prezentare, I`m working on them myself. 



PS: cei de la IdeoIdeis fac nişte lucruri tare faine, sunt curioasă ce-or să pună în aplicare din ideile adunate la workshop la nivel de promovare.  

Nu ştiu dacă mai prind şi CNSC 2013, însă le urez multă baftă organizatorilor şi spor în alegerea temei potrivite. 







Share This:

Comments

comments

Leave a Reply